Proszę o radę - wybór płyty głównej, procesora i karty graficznej.

Autor: dexter (dexter_at_pro.onet.pl)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 13:23:57 MET DST

Witam,
może wątek ten był poruszany już wielokrotnie, ale sprzęt komputerowy staje
się coraz doskonalszy więc odpowiedzi sprzed np miesiąca są już trochę nieak
tualne.

Mam od prawie trzech lat celerona 400 z rivą TNT i 128 mb RAMu. Powoli sprzę
t ten staje się coraz wolniejszy dla większości nowych produkcji (gry). Pros
zę więc o radę - jaką kupić płytę gł., procesor i kartę graficzną by dla wię
kszości najnowszych programów komputer chodził jak przed laty..:-).
Mogę wydać na te trzy podzespoły do 1500 zł. Pozostałe elementy zestawy wyst
arczają mi w zupełności (obudowa mini tower ATXowa).

Proszę o konkretne zestawy współpracujące ze sobą najoptymalniej,
z góry dzięki
adam