Kontroler scsi

Autor: whesper_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 27 Apr 2002 - 02:18:03 MET DST

Mam kontroler scsi longshine lsc 6633, ale nie wiem, jak go zainstalować.
Wcześniej nie miałem za dużo do czynienia z kontrolerami scsi, więc stąd moja
niezbyt szeroka wiedza w tym temacie. Windows wogóle nie widzi tego kontrolera,
pierwszy raz odnalazł go, jako standardowy kontroler (prawidłowo, ponieważ są
na nim też wejścia na podłączenie fdd i IDE), ale nie mam go w systemie.
Poprzednio sprawa się miała podobnie z kontrolerem NEC XT 002, z tym, że wtedy
system w ogóle go nie znalazł. Może kontrolery tego typu należy instalować w
jakiś inny sposób?