Gainward a jakosc DVD

Autor: NasH (Nash_at_wp.pl)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 00:35:10 MET DST

Mam drobny problemik , a mianowicie ostatnio kupilem karte Gainwarda G3 Ti
200 (Ti 450 Golden Sample ) w atrakcyjnej cenie 580zl :) , mocno uradowany
odpalam tesciki , wszystko miodzio blyskawica, overclocking tez nie
najgorszy :) ale problem jest w odtwarzaniu DVD , chodzi o jakosc obrazu (
na jednolitych tlach widac "kregi pikseli" tak jakby obraz byl w bardzo
niskiej rozdzielczosci !!!!!, nie wiem za bardzo jak to opisac :( ale mam
nadzieje ze troche wyjasnilem sytuacje ) i tu jest bol (filmiki odtwarzam na
DVD pioneera 16x) , a sytuacja mnie troche irytuje bo kart takich (nabylem
2szt. ) i w obu jest taka sama sytuacja!!!!!!!!!!!!!!. Jesli chodzi o jakosc
grafiki w gierkach jest wszystko OK. Panowie doradzcie prosze czy mam
wymienic karte , czy moze cos dadza nowe stery do grafiki(jesli wogole stery
moga pomoc w takiej sytuacji) juz sam nie wiem .