Re: 2x VOODOO2 z czym to się jje?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 00:04:44 MET DST

henhrust wrote:

> Mam u siebie 'CREATIVE 3DFX VOODOO2 12 MB'
> i tak myślałem żeby dokupić mu kompana do toważystwa(drugie Voodoo2),
> i w związku z tym mam kilka pytań:
> 1. czy karty muszą byc tego samego producenta?
> 2. czy muszą mieć tyle samo RAMu?

Producent nie musi być ten sam, ale drugi punkt MUSI być spełniony...
Jest jeszcze jedno ale: karty nie muszą być tego samego producenta, ale
muszą wyglądać tak samo:
 a) Monster2 oraz Creative wyglądają tak samo, więc współdziałają, jednak:
 b) żadna z nich nie chciała działać z taką jedną, na której kości
były trochę inaczej poukładane (sorry, ale nie pamiętam producenta...)

> 3. czy komuś sie to kiedyś udało? i jak wrażenia?

Ja bawiłem się Monsterem w dualu z Creativem (kabelek do łączenia nawet
mi Diammond przysłał ZA DARMO ;-)))
Wrażenia? Chodzi trochę szybciej... no chyba, że chodzi na 1024x768
wtedy chodzi znacznie szybciej (pojedyncza karta nie obsługuje
w tej rozdzielczości "Z Buffer")

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|