Re: TV OUT - i divx'y

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 22:55:29 MET DST

Użytkownik wrote:
> Witam,
> Podłączyłem własnie moją nową kartę (ATI RADEON 7000 64MB) do TV i
> wszystko byloby pieknie gdyby nie to ze nie widac w TV wnętrza
> okienka (jest czarne) podczas odtwarzania filmu np. w windows media
> player. Wszystko inne (pulpit, ikony, programy) na ekranie jest
> widoczne także na TV. Nie ma tylko obrazu z odtwarzanych filmów.
> Czy ktoś mógłby mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?

Hmmm. ja bym to wiazal z dziwnym przypadkiem jaki spotkal mnie (ale tylko
na XP i 98) przy probie zrobienia screenshota z filmu odtwarzanego pod WMP.
Puszczam film, daje pause, potem wsciskam PrintScreen, wklejam do aplikacji
graficznej i... zawartosc okna WMP czarna !!! Czyzby jakas ochrona antypiracka?
Poprobujcie sobie - naprawde tak jest !!!
Problem rozwiazuje byle inny odtwarzacz filmow, chocby BestPlayer.
Mysle, ze nie jest to zupelnie kwestia sprzetu, skoro widzisz pulpit. Odtwarzaj
film na Vplayerze i bedzie OK.

GreG