Re: Jak odzyskac dane z twrdziela ???

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 22:02:50 MET DST

"HuRa" <rafmart_at_polsl.gliwice.pl> wrote in message
> Padl mi dysk. Nie chce z niego startowac - nie znajduje wpisu
> bootujacego. Po starcie z innego napedu, ten dysk jest widoczny jako w
ogole
> niespartycjonowany (wczesniej byla jedna wielka partycja FAT32).
> Mysle, ze cos sie porabalo w MBR, bo sie czasem wieszal, a checkdisk byl

Miałem dzisiaj to samo - ściągnij sobie narzędzie Lost&Found - bezproblemowo
znalazł wszystkie te pliki - zapisałem na innym dysku, utworzyłem na nowo
partycję - przegrałem wszystkie pliki i nawet nie trzeba było wgrywać na
nowo Windy... jak chcesz L&F to pisz na priv - bo wiem, że na internecie
ciężko go daostać - wręcz graniczy z cudem.... POWERQUEST już go nie
sprzedaje... a ja znalazłem... więc służę pomocą.

strait_at_go2.pl