Re: Jak włączyć DMA dla DVD ROM ???

Autor: -=Lapacz=- (lapacz_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 19:50:38 MET DST

    Sciagnij sobie Power DVD chyba jesy teraz 4.0 najnowsza wersja jak się
nie mylę stosunkowo dobry pogram. A co do DMA ściągnij sterowniki do płyty,
pozatym mam nadzieję, iż wiesz że DVD lubi być zazwyczj podłaczone jako
master.
    Jak to nie pomoże to musisz poszukać specjalnych programików
produkowanych przez tą firmę, one powiiny pomóc aczkolwiek nie są zalecane
gdy nie ma problemów. Przynajmniej takie programiki robi firma pionner do
swoich DVD nieststy nie wiem jak pozostałe .
Powodzenia
Lapacz