Re: FDD gryzie sie z HDD

Autor: Krzysztof Słowik (slowik_at_proinwest.com.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 19:13:28 MET DST

Użytkownik "kraviec" <kraviec_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> sprawdz w biosie czy masz na disable opcje report no fdd for win9x, moze
> jest wylaczona i dlatego dziala w dosie a w winie nie.
>
> pozdr.kraviec

Juz to sprawdzalem, jest w porzadku.
Doszedlem do tego ze to moze miec cos wspolnego z PCI IRQ Steering.
Sisoft Sandra napisala ze to cos ma to samo przerwanie co sieciowka i byc
moze sie gryzie.
Ale nadal nie mam pojecia w czym problem.

Czy naprawde nikt sie z tym nie spotkal ? Aha!
To jest plyta Asus P2B

pozdr
Krzysiek