Re: Co kupić - poważne pytanie - PART2

Autor: JIMMYtm (nospam_at_polbox.com)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 16:16:30 MET DST

Dawno dawno temu, podobno z adresu: <marek_at_poczta.pl> doszedl do nas
m_at_il dziwnej tresci:

> to przecież tylko układy scalone...

owszem tylko uklady ale po jaka cholere robisz gosciowi wode z mozgu ? Pyta
sie ladnie na grupie to mu odpowiedz, a chcesz se jaja robic to na pl.rec
humor zapraszam....
prawda jest taka ze i do platformy INTELA i do AMD musisz wgrac patcha (pod
WinXP podobno nie trza)
Zarowno AMD jak i P4 grzeja sie mocno
obojetne jaki proc, jezeli zle zlozony lub z tanich czesci to mozliwe ze
bedzie sie wieszal.
i ostatnie: Intel JEST drozszy przy tej samej wydajnosci.

--
Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce
Greetz 4 @ll JIMMYtm