Re: Co kupić - poważny problem

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 15:23:13 MET DST

> No właśnie - byleby mogła na tym się pobawić a nie instalować detonatory,

man ! idz sie pobaw do piasku... s3 virge jej kupcie bo win9x ma do tego
sterowniki

bosze... cos trzeba bedzie zrobic by system dzialal ! intel czy amd musisz
powgrywac sterowniki, nie zalamuj mnie !

> patche

do windowsa patche ? a po co ! niech jej klez z dysku zrobi sieczke.

>i chodzić po sklepach szukając pasty termoprzewodzącej.

no jasne.. ona sama to bedzie skladac, oczywiscie pasta nie jest zalecana po
intela bo sie pobrudzi. intel jej nie zaleca tak ?

> K U M A S Z ?

nie !