Re: Co kupić - poważny problem

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 15:05:02 MET DST

> Mam zestaw oparty na Duronie i uzupełniam wiedzę. Jednak tak jak
napisałem,
> komputer ma być zakupiony dla "komunistycznej" dziewczynki, gdzie w
rodzinie
> cipsety VIA, detonatory brzmiałyby co najmniej dziwnie. Stąd moje pytanie
:)
> Pozdrawiam i dzięki za troskę ;-)

zawsze jakies sterowniki trzeba zaladowac, nawet jak to bedzie win xp i sam
wsio poinstaluje to jakis update bedzie konieczny. Nikt nie zmusz tej
biednej dziewczynki do instalowania systemu, sciagania z netu sterownikow i
patchy. Po kupnie kompa trzeba poprosic kogos kto sie zna, albo zaplacic tam
gdzie sie kupuje kompa za instalacje systemu. Potem najlepiej zrobic backup
partycji systemowej ghostem zeby w razie awarii mozna bylo latwo i szybko
odtworzyc system.

pzdr.
trzmiel