Re: ECS K7VZA i Athlon 1133 zawiesza się

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 14:50:11 MET DST

Fri, 26 Apr 2002 09:20:42 +0200, w <aab0ri$859$1_at_szmaragd.futuro.pl>,
"trzmiel" <ach_at_skrzynka.pl> napisał(-a):

> go i
>
> to nie wina procesora !! zaoszczedziles na plycie glownej to masz :-)
> trzeba bylo dorzucic 200 PLN i kupic MSI, epoxa, itp.

Bzdury. ECS VZA to b. dobra płyta.

> zainstalowales 4in1 do VIA po instalacji systemu ? jaki masz system ?
> temperature masz calkiem spoko, 52 stopnie to nie tak duzo jak na athlona.

Temperatura jeszcze nic nie znaczy. Ostatnio kilka razy musiałem
montować procesor, bo przy teście zamrażał system. Albo płytka była
krzywa, albo zaczepy na płycie, albo na wentylatorze. Pomogło dopiero
nieco grubsze nałożenie pasty i wyjątkowo staranny montaż, co i Tobie
polecam.