Re: USB/LPT

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 14:10:09 MET DST

> Nie wiem czego drogi Trzmielu nie zrozumiałeś ? Komputer ma wejście na
port
> LPT a drukarki przeważnie już na USB i nie wiem czy jest jakiś przełącznik
> czy coś innego, zeby do tego komp. podłączyć drukarkęna port USB? Teraz
> jaśniej?

czyli chodzi Ci o przejsciowke, a nie o przelacznik.
trzeba bylo od razu napisac jaka masz drukarke, jaki komputer i zapytac jak
to polaczyc ze soba ?
wlasnie pytalem kumpli ale nie slyszeli o takiej przejsciowce, na stronie
www.magurex.com.pl tez nie znalazlem czegos takiego, a oni robia takie rozne
dziwne rzeczy ;-)
napisz jaka masz plyte glowna, moze istnieje mozliwosc podpiecia do niej
sledzia z USB.

pzdr.
trzmiel