Re: ECS K7S5AL rev 1.0 - problem z LAN-em

Autor: TM (qweasdzxc_at_go2.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 13:25:47 MET DST

Użytkownik "JHamer" <jkhamer_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> 1.up-date biosu...nie ma czego się bać - zawsze można "clear cmos" :-))

Ok, zrobi się.

> 2.najnowsze stery sis-a - agp1.9f, audio(jak używasz tego na płycie),
> stery do lan-u

Zastosowano

> 3.w instrukcji jest wykaz, które sloty mają te same przerwania

Jakoś kurcze nie mogę tego znaleźć...

> ew. napisz jakie masz ustawienia wszystkich przerwań

Uuuu... Jak będę w domu to sprawdzę. Najśmieszniejsze jest to, że w tabeli
przy starcie IRQ dla LANu jest takie samo jak dla portu midi, który jest
wyłączony. Jak przestawię w BIOSie midi na IRQ 5 to LAN też się przełącza...
 najlepsze jest to że nie ma w windozie żadnych konfliktów, więc może nie
to? Odinstalowywałem już kartę żeby ją system ponownie wykrył, ale nic nie
pomogło...

Pozdrawiam!
TM