Re: Seagate U8 (udma66) i FSB83Mhz

Autor: robertpl (robertpla_at_polcard.com.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 13:44:27 MET DST

pleciecie panowie :-) u mnie smiga na szynie 80 od 1.5 roku a na 90 (bez
zmiany dzielnika ) wstał system ale stery wyłączyły Udma :-) i co Wy na
to???? na szynie 83 to raczej PCI nie wyrobi a dysk bedzie smigal...... a
najlepiej to sobie na 90 ustaw i wtedy będzie dyskowi lekko jak .... tylko
dzielniki PCI na 1/3 bo będzie się wykładało :-)