uaktywnienie UDMA 2 dla DVD ?

Autor: Irek (irek_at_poczta.neostrada.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 12:55:41 MET DST

Witam grupowiczów.

posiadam w systemie Win XP Pro PL
jako primary master mam podłączony HDD
nagwywarkę LG mam podłączoną jako secondary master a DVD-ROM LG DRD8160B
jako secodnary slave.

nagrywara pracuje obecnie w trybie Multi-World DMA tryb 2 a DVD w trybie PIO
:-( pomimo zaznaczenie opcji "DMA jeżeli dostępne"
 ... już nie wspomnę o tym że w tym trybie DVD pracuje niesamowicie wolno
jeśli chodzi o odczyt płyt CD oaz DVD :-(((
( w biosie też mam wszystko OK ustawione jeśli chodzi o tryby pracy napędów
oraz HDD)

nie wiem dlaczego nie moge uaktywnić trybu pracy UDMA2 dla tego DVD ?

proszę i o jakieś wskazówki i porady

z góry WIELKIE DZIĘKI !!!

pozdr
Irek