Re: Obroty wentylatora

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 11:43:15 MET DST

> Czy macie u siebie tak samo i czy mozna cos na to poradzic?
> Moze jakis "mnoznik" impulsow plynacych z wentylatora na plyte, albo
jeszcze
> cos innego?

mam to samo na plycie MSI (ten sam cooler), ale do automatycznej regulacji
obrotow uzywam progamu speedfan z www.almico.com/speedfan.php
nieinteresuje mnie ze nie pokazuje ilosci obrotow, bo jak prockowi bedzie
goroca to speedfan zwiekszy obroty, a po wyrownaniu do porzadanej
temperatury (kotra sie ustawia w opcjach programu) zwalnia spowrotem
wentylator. polecam speedfana !

pzdr.
trzmiel