ECS K7VZM rev 1.0 vs. DURON 1000

Autor: borkub_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 26 Apr 2002 - 11:18:33 MET DST

Witam !
Mam pytanie. Czy ktoś kto ma tę płytę (tzn. ECS K7VZM, co ważne wersja 1.0 !) i
próbował na niej odpalić DURONA 1000 lub wyżej. Bo właśnie taką kombinację
wymyśliłem a nie wiem czy z nowymi DURONAMI wszystko będzie chodzić ok ? Czy
płyta jest w stanie rozpoznać prawidłowo procesor i ustawić dla niego
odpowiednie napięcie ? Interesują mnie przede wszystkim głosy praktyków, którzy
z taką kombinacją sięspotkali.
Pzdr Kuba borkub_at_wp.pl