Re: cos nie tak z RAMem?

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_banita.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 10:16:02 MET DST

Użytkownik "kakrysa" <kakrysa_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jest sobie płyta Commate (www.tcommate.com.tw), AMD K6-2 300 MHz i pamiec
64
> MB RAM. I problem jest w tym, ze w 40% uruchomien, komp staje na
testowaniu
> pamięci. Wymieniałem juz wszystko oprocz zasilacza i płyty. Czy moze byc
> spowodowane przejsciem z ATX na AT (zadnych zworek do zmian nie ma).
Pamięci
> także wypadają ze śledztwa. Czy może jest to wina płyty? Prosze o pomoc!

Wyjmij pamiec, dmuchnij w slot zeby pozbyc sie kurzu, wloz pamiec dociskajac
ja dobrze.
Uruchom. :)
A w ktorym momencie sie wiesza? Mozesz ESC wcisnac zeby pominac test? Czy
raczej nie?
Jak tak to zrob tak i memtesta zapodaj, ktos ostatnio url podawal do tego.
Niestety jak dasz all
tests, to zapomnij o komputerze na jakies 7 godzin. U mnie przy 5 godzinach
i 37 minutach bylo 92% testu. :)

--
|        ===>    Andrzej "silniczek" Mikolajczyk    <=======        |
|  --> mailto:silnik_at_banita.pl - ICQ UIN: #15884186; GG:5523 <----  |