Re: ECS K7VZA i Athlon 1133 zawiesza się

Autor: piotrwdk_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 26 Apr 2002 - 09:37:22 MET DST

> go i
>
> to nie wina procesora !! zaoszczedziles na plycie glownej to masz :-)
> trzeba bylo dorzucic 200 PLN i kupic MSI, epoxa, itp.
Hmm.. widzialem na niusach grono calkiem zadowolonych userow takego sprzetu,
gdzie wiec problem??? Taaak, pewnie jak bym nie poskąpił...
> zainstalowales 4in1 do VIA po instalacji systemu ? jaki masz system ?
4in1 zainstalowane!, system win 98 PL (nie SE!!!)
> temperature masz calkiem spoko, 52 stopnie to nie tak duzo jak na athlona.
To czemu sie tak dziewnie zachwouje przy takiej temperaturze (jak mu dam zużo
do licznenia to widze, ze przy 52 jakby zwalnia????).
Zastanawiałem się juz nad dodatkowym chłodzeniem kompa (lepsza wentylacja).
A może zasilacz????