Re: athlon XP i plyta microstar stara??????????????????

Autor: JonY (tomalwoj_at_poczta.fm)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 09:12:28 MET DST

Użytkownik "ramik" <r.kowlaczyk_at_chello.pl> napisał w wiadomości
> czy bedzie chodzic athlon XP z plyta MSI K7pro2, mozna u niej w biosie
> ustawic magistarle 133MHz ale czy to bedzie chodzic? czy jak na tyle
usawie
> magistrale to nie beda inne urzadzenia wariowac? i ta plyta jest jedna z
> pierwszych pod socket A, wiec nie wiem czy z Athlonem XP bedzie chodzic no
> musi chodzic pod 133MHz magistrale bo mnoznik jest 12,5X wiec jak bedzie
> latalo tylko na 100MHz to bedzie kupa bo da to tylko 1250MHz

Mam plyte MSI K7Tpro2 (na KT133, nie wiem czy o ta ci chodzi), kilka dni
temu kupilem Durona1200 i nie ruszyl. Wogole komp sie nie zglaszal, ruszaly
tylko napedy (cd-rom, hdd) a na monitorze "no signal". BIOS nowy v3.2. Cale
szczescie ze przewidzialem to wczesniej i moglem go zwrocic do sklepu. I
teraz mam ciagle D700:-(. Wiec jezeli chcesz cos kombinowac z procem to od
razu dowiedz sie czy bedziesz mogl go zwrocic jak nie ruszy. A co do Athlona
to na tej plycie pojdzie (z rzeczywista predkoscia tylko stary z szyna
200Mhz). Ta obsluga 133 Mhz jest czysto teoretyczna, nie ma odpowiedznich
dzielnikow dla PCI wiec reszta sprzetu bedzie musiala wytrzymac wyzsze
traktowanie.

Pozdrawiam
Wojtek Tomal