ECS K7VZA i Athlon 1133 zawiesza się

Autor: piotrwdk_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 26 Apr 2002 - 09:11:23 MET DST

Mam problem z konfiguracją ECS K7VZA V3.0 i Athlon 1133 MHz - od czasu do czasu
zawiesza się - i co ciekawe najczęściej jak się przewija (?) ekrany tekstu po d
WORD-em (MOther Board Monitor pokazuje temp nawet 52 st C).. i halt!!! Winda 98
stoi i pozostaje tylko twardy reset - system wstaje i da sie dalej pracować
(nie zawsze to zjawisko występuje). CO moża poprawić (patch???, BIOS nowy???)
Aha grafika to RIVA TNT2 na AGP.
Pamięć odpada - wymieniłem na KINGSTON-y i to samo się dzieje....
Wiatraczki na radiatorach pracują.....
Doszedłem do wniosku, że poczciwy Intel 200 MMX był niezawodny (katowałem go i
24 h /dobę z tekstem co chciałem robiłem i nic sie nie wywalało - Intel
Outside???

                   Piotrek (HELP!)
            piotrwdk_at_poczta.onet.pl