Jakiego kupić laptopa?

Autor: Adam Grzybowiński (grzyba_at_polbox.com)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 05:49:13 MET DST

Witam,
wydaje mi się, że nadszedł czas upgrade'u mojego sprzętu w domu,
w tej chwili mam PII350, 256RAM, HDD 20 GB i 6,4 GB,
ale przy zmianie zastanawiam się czy nie atrakcyjnie było by zmienić na
laptopa?
Komputera w domu używam do poczty/news,
czasami coś popiszę w Visual C++, raczej nie gram.
Myślałem o jakimś P3 800-900, ale w sumie to może starczył by mi i
Celeron800?
Ramu chciałbym minimum 128, najchętniej 256.
Jakiej firmy laptopy moglibyście polecić? Raczej nie zbyt drogie :-)
Jaka może być ich cena?, myślę oczywiście o sprzęcie nowym fabrycznie,
stary komputer zamierzam sobie zostawić, postawić sobie na nim jakiś
serwerek do zabawy :-)
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.

--
Adam Grzybowinski