Re: DVD-ROM- jaki wybrac

Autor: ritek (ritek_at_go2.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 00:34:19 MET DST

> WItaj.
> Mam starszy model SD-M1212.Zasadniczo jest ok.Slabo radzi sobie z
> RW(strasznie dlugo rozpoznaje ale jak zalapie to potem juz spoko).Dla mnie
> podstawowe zalety to region-free oraz mala chalasliwosc podczas ogaldania
> DVD.(Widzialem juz taki naped co podczzas DVD trzymal prawie
> max.obroty -koszmar).

dla mnie to by wystarczyl naped 10/32 bo to rozsadny kompromis miedzy
szybkoscia
a glosnoscia no ale w sprzedazy takich juz nie ma (mowie o nowych)
i najlepiej zeby deklarowane predkosci posiadal.
Z ta plytka RW to moze oznaka zuzycia napedu - plytki RW to taki dobry test
na
wydajnosc lasera (bo go najslabiej odbijaja :)

A region free - na stronie cdrinfo.pl jest link do strony z kopalnia
zmodyfikowanych biosow
prawie do wszystkich napedow sa spatchowane biosy a jak nie to przynajmniej
programik do
resetowania licznika :)
Naped Asusa podoba mi sie ze wzgledu na sposob resetowania licznika
(podczas ruchamiania kompa nacisnac przyciski na napedzie :) - to podobnie
jak numer ze zgloszeniem sie
nagrywarki Creativa jako Plextor.