Re: DVD-ROM- jaki wybrac

Autor: ritek (ritek_at_go2.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 00:25:37 MET DST

> -jak często będziesz używał DVDRAM ???
> -czy ten bufor jest tak bardzo w pionierku potrzebny ?
>
> masz rację z tym slotem
>
> toshiba tez jest dobra - pionier niezawodniejszy (chyba więcej godzin
pracy
> ci posłuży)

moze przesadzilem z tym dvdram
ale bufor wiekszy nie zaszkodzi tym bardziej ze w hitachu mialem 512kB
moze pomoc przy cd-rach z mniejszymi plikami

dvd-500m bo chyba ten aktualnie sprzedaja
niezle wypada ale zdarzylo mi sie pare razy zabezpieczone plyty cd kopiowac
wg CloneCD ten pionieer nie oblsuguje programowego szybkiego omijania
blednych sektorow
a pod programikiem do ekstrakcji sciezek Audio widac ze "Caching: YES"
co nie jest dobra wlasnoscia - wtajemniczeni wiedza o co chodzi (a jak nie
to mozna w dokumentacji
programu przeczytac :)

z kolei toshiba osiagala fascynujaca predkosc 10x (co prawda tylko jeden
test)
 - a pioneer dochodzil do 15.5
(swoja droga to ciekawe dlaczego w wiekszosci przypadkow te liczby 12x czy
16x to wciskanie kitu)