Re: cło na PC??

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Fri 26 Apr 2002 - 00:02:45 MET DST

upominki, prezenty o wartości <40 EUR przesyłane paczkami są zwolnione z
należności celnych
PC - tutaj raczej nie podejdzie
cło może oscylować w granicach 0 - 3% - 6% zależy co i skąd
jeśli posiadał będziesz odpoiednia fakturę poświadczającą świadectwo
pochodzenia - lub świadectwo EUR1 - movement certificate to prawdopodobnie
0% (bez tego policzą ci stawkę inną - konwencyjną lub nawet autonomiczną
podniesioną o 100%)- ale jest jeszcze sprawa value added tax (VAT) - kup w
sklepie tax - free - dostaniesz specjalną fakturę - na podstawie której
oddadzą ci VAT amerykański - zapłacisz polski - i wyjdziesz z małymi
stratami na zero

najlepiej zadzwoń do najbliższego UC - Urzędu Celnego - uzyskasz pewnie
wyczerpującą odpowiedź

Slaff