Re: Plyta ALI i dysk 40 GB

Autor: Ulcia (ulamitura_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 23:11:28 MET DST

Użytkownik "cegla [Marcel Cegliński]" <cegla_at_sjo-perfekt.pl> napisał w
wiadomości news:aa93fj$hel$1_at_news.tpi.pl...
> Mam pytanie czy plyta ALI 5169 v.4a pociagnie dysk 40 GB. Mam seageate
ale
> zablokowanego na 32GB bo 40 nie chodzi... da sie sciagnac nowy biosik aby
> chodzilo ??::)

bedzie dzialac! :))))))))
na stronce seagate'a jest programik do"oszukiwania" biosu:
discwizard starter
ustawiasz zworke na dysku na 32GB, pod winda tworzysz dyskietke startowa ww
programikiem, odpalasz i kroczek po kroczku instalujesz na dysku malutki
programik do oszukania biosu (wszystko jest opisane co i jak). pousuwaj
najpierw wszystkie partycje i dopiero po zainstalowaniu pozakladaj nowe.
milego uzytkowania! :)

pozdr.

--
Ulcia
p.s. jakbys mial jakies problemy to pisz na grupe albo na priv.