WYPALANIE PŁYT

Autor: mef (mefisto.fm_at_poczta.fm)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 22:57:59 MET DST

Jestem posiadaczem nagrywarki firmy LG 8/4/32 , moją uwagę zwruciło
niejednakowe wypalanie takich samych płyt CD , chodzi mi o to iż nagrana
jednego dnia płyta np esperanca jest bezproblemowo odczytywana przez moj
stary cdrom (samsung 12) , jednak niektóre nagrane w tych samych warunkach
CD (te same esperanca) z taką samą prędkością nie odczytuje - czy to
normalne ? dodam jedynie iż wszystkie nagrane płyty są odczytywane przez
nowe napędy cdrom
sugestie prosze kierować na adres mefisto.fm_at_poczta.fm

mef :)