Re: Nagrywarka i stary komp

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 22:31:01 MET DST

On Sun, 21 Apr 2002 22:33:19 +0200, "Łukasz Piwowarski" <l.p_at_hoga.pl>
wrote:

>Witam,
>
>noszę się z zamiarem kupna nagrywarki którą podłączę, przynajmniej na jakiś
>czas do starego komputera Pentium 60, 24 MB RAM, na jednej taśmie z dyskiem
>2 GB kupionym w 1996 roku lub starym CD 6x. Czy nagrywarka będzie
>działała z tak archaicznym sprzętem, jakie prędkości nagrywania jestem w
>stanie uzyskać ???

Pewnie będzie. Z K5-100/48MB w każdym razie działa.
A prędkości? Uzbrój się w cierpliwość, zdażyło mi się na tym sprzęcie
wypalać jedną płytkę (CDRW 10x) przez prawie półtorej godziny -
najdłuzej trwało zbudowanie systemu plików a zajęty był w tym czasie
tak że nawet kursorem na ekranie się nie dawało ruszyć.
Ale nagrał!

--
Darek