abit st6, serwisowany lecz sprawny

Autor: JFB (jfb_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 21:58:13 MET DST

Witam,
Kiedys wspominalem o problemie resetow tej plyty, kto chce niech zajrzy do
archiwum.
Oddalem ją do serwisu gdzie stwierdzili że jest sprawna. Nie wiem co teraz z
nia zrobić, jestem pewnien że wina leży po jej stronie, wszystko inne
sprawdzałem u siebie wczesniej. Inna sprawa że gdy wiesza się raz na dobę to
może posprawdzali 2 godzinki, zobaczyli że działa i zostawili (choć opisałem
objawy dość szczegółowo).

dzieki z gory za sugestie

jfb