Re: Jak włączyć DMA dla DVD ROM ???

Autor: ritek (ritek_at_go2.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 21:37:52 MET DST

> Pytanie jak w tytule.
> DVD ROM Toshiby, system Win XP
> Nie umiem włączyć trybu DMA , jest to podobno potrzebne przy odtwarzaniu
> filmów DVD Wcześniej na Divx nie było problemu, ale na DVD obraz chodzi
> wolno i dzwięk też pozostawia dużo do życzenia. W programie Power DVD jest
> narzędzie do włączania trybu DMA.
> Gdy to robię , następnym krokiem jest reset i po ponownym uruchimieniu
nadal
> tryb DMA nie jest włączony. Jak DMA włącza się spod WIN XP nie mam
pojęcia.
> [...]

panel ster - wydajnosc i konserwacja - system - sprzet - menedzer
urzadzen - kontrolerey IDE ATA/ATAPI

wybierz kanal gdzie podpiety jest dvd i : ustawienia zaawansowane - tryb
transferu

U mnie po zainstal XP juz bylo powlaczane

Zalezne od tego co obsluguje toshiba bedziesz mial Ultra DMA lub Multi-word
DMA