Pomocy!!!!!!

Autor: Mat (edwin_at_priv.ckp.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 20:29:01 MET DST

Wydarzyła się tragedia... Na płycie CD-RW miałem bardzo ważne dane...i coś
mnie skusiło, żeby coś jeszcze dograć na nią. Kolega nagrywał mi pliki z
dysku sieciowego...które ktoś w między czasie usunął. Teraz nie mogę
odczytać żadnych danych na płycie... system wykrywa czystą płytę (Nero i
Windows), ale pliki na niej są, bo widać różnicę kolorów. Chyba wystąpił
błąd w stylu "buffer..", ale nie jestem pewien...
Zdaje mi się, że została usunięta tablica plików tej płyty...bo widać inny
kolor na pierwszych okręgach płyty...ale sam nie wiem. Proszę Was wszystkich
o pomoc... jest to dla mnie bardzo ważne... przyjmuje każde propozycje...

Mat - edwin_at_priv.ckp.pl
P.S. Z góry serdeczne dzięki...