Re: Monitory Medion Lifetec

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 20:31:41 MET DST

Użytkownik AnChmu <anchmu_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa8egk$85n$1_at_absinth.dialog.net.pl...
> Witam
> Gosciu sprowadza takowe monitory z Niemiec i wcale nie chce drogo.
> Przy tym zapiera sie ze sa to monitory na podzespolach IBM.
medion , lifetec to przewaznie oem acera - z ibm jeszcze sie nie spotkalem,
zreszta nie wiem czy ibm dalej produkuje monitory ,wszystkie nowsze ibm
jakie widzialem to byla chinszczyzna typu samsung ,lg z logo IBM