plyta do Duronika

Autor: Krasus Waw (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 17:11:01 MET DST

Witam Panow. Wiem, ze juz bylo, ale za kazdym razem sa inne
odpowiedzi ;-) Ale chodzi o zakup kompa taniego. Uzgodnilismy z
kumplem, ze bedzie to Duronik 700 moze 800 lub cus takiego. no i
problem plyty. osobiscie mam ECS K7VZA i sie spisuje dobrze. jak
sie kurde w kompie nie grzebie to jest ok, co nie? :-)

Jaka plyte polecacie? I przy okzaji do niej karte sieciowa. Plyta
mialay byc z dzwiekiem, moze DDR...? No i rzecz najwazniejsza,
plyta winna byc jak najtansza! Ale to chyba oczywiste ;-)
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi...

--
/Krasus