Re: Software do skatalogowania maszyn

Autor: tbg (tbg_at_data.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 17:01:40 MET DST

ten czas poswiecony na czytanie grupy zamienilbys na zabawy accessem i juz
by bylo :-)

i tak musisz przeklepac to recznie, wiec spisz to na razie w excelu w
docelowym kolumnowym ukladzie, a potem jakimis wizardem zrobisz z tego
bazke, mniej meczacego wyjscia nie znam

a jakbys mial tych komputerow z 1000 to mam wyjscie lepsze, full online
installed park management poprzez siec za 2$ od komputera rocznie
http://www.easyvista.com, moge Ci to zalatwic, bo akurat firma jest
wspolpracujaca z ta w ktorej ja pracuje :-)

tbg