prosze o pomoc!

Autor: Dariusz Kirszling (deekay_at_qs.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 16:43:09 MET DST

Witam,

mam taki problem. Chodzi mi o jak najwiecej informacji na temat windowsowego
Autostartu. Sam nie wiem, co mozna o nim napisac, ale moze ktos bedzie
wiedzial. Zalezy mi na tym, a termin praktycznie do jutra. Jesli ktos
dysponuje informacjami lub wie, gdzie znalezc to bardzo prosze o kontakt pod
mailem deekay_at_qs.pl. Z gory bardzo dziekuje. Moze przynajmniej ogolne
informacje albo jak lac wode na ten temat?

Pozdrawiam,
deekay