Re: duron bez gumek

Autor: piotrtal (piotrtal_at_hoga.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 16:33:44 MET DST

On Tue, 23 Apr 2002 21:32:36 +0200, piotrtal <piotrtal_at_hoga.pl> wrote:

>mam pytanie.
>kupiłem durona 1G, który nie ma gumek do podtrzymywania radiatora.
>podobno nie jest to normą.
>nie wydaje mi się, żeby ktoś je odrywał, bo nawet nie było śladu po
>odrewaniach - zresztą po co miałby ktoś to robić. duron kupiony w
>sklepie.
>cyz może wiecie coś na ten temat?
>
>po założeniu radiatora wszystko jest ok. temperatura 36 stopni.

odpowiedz dla wsyzstkich.

w takim razie cos mi sie nie zgadza.
dzwonilem do hurtowni komputerow (na servis) z pytaniem, czy byly
durony bez gumek. okazalo sie, ze byly i akurat teraz takie maja.
poza tym jeden z moich kumplow ma athlona 1G - takze bez gumek.
na servisie powiedzieli, ze nawet z gumkami przy nieodpowiednim
zakladaniu radiatora mozna uszkodzic procesor.
na stronach amd sa zdjecia procesorow i z gumkami i bez. wiekszosc
jest z gumkami, ale sa takze zdjecia procow bez gumek.

mozecie sie do tego ustosunknowac? :)