napiecie na plycie

Autor: Arek (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 14:18:47 MET DST

Witam pozdarwiam wszystkich , jestem u was na grupie po raz pierwszy , i
mam dosyc powazny problem .
Chodzi mi ,o napiecie jakie daje zasilacz na plyte a jest to +13 V zamiast
+12 V, inne pomiary sa idealne , tylko z tym mam problem .
Moje pytanie wiaze sie z tym napieciem , a konkretnie chodzi mi o to czy
moze ono zaszkodzic np dyskowi twardemu lub plycie , dodam ze zmierzylem
takze voltomierzem napiecie jakie daje zasilacz i tez bylo 13 V .
Moze to nic groznego , ale chce sie upewnic .
Z gory dzieki za pomoc .

Pozdrawiam Arek