Problem z kompem - zwis przy starcie.

Autor: tomaszek2000_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 25 Apr 2002 - 10:53:27 MET DST

Witam!

Mam problem z kompem, podczas uruchamiania komp wyświetla tylko tabelke
informacyjną z Bios-u o tym co jest w srodku i ... nic. Zero reakcji.

Sprzet na pokładzie to :
plyta ECS K7S5A
AMD Athlon 1,2
128 MB DIMM PC-133
grafika ATI Rage Fury
dysk IBM 30 GB

Przed całym tym cyrkiem zaczela wariować mi karta grafiki - ustawiła sie na
rozdzielczość "dla niedowidzących". I za nic w swiecie nie można tego było
zmienic. Nawet oryginalna plytka ATI okazała sie być dla niego nie do przejscia.
Pozniej probowalem postawic system od nowa (W2K Prof. PL). Udało mi sie
zbootować plyte, ale instalator wyswietlal bardzo dziwne informacje o dysku -
pokazywał 3 razy wieksza pojemnosc niz w rzeczywistości.
Po ponownym rozruchu kompa zwis - i tak do tej pory.
Aha, probowalem bootowac po raz kolejny z plyty, z dyskietki tez , niestety
zero reakcji.
W Bios-ie (AMI) załadowałem mu fabryczne ustawienia, też nic.
Dodatkowo w menu Bios-a nie moge zmieniac wartosci napiecia ani szybkosci
procka !!! ?????
Nie wiem co z tym zrobic ....
Jakies propozycje ?

Pozdrawiam