Re: 3dmark2001se - wynik

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 09:46:32 MET DST

> Jak się kupi sprzęt to trzeba go jakoś porównać do innych żeby
> sprawdzić czy jest optymalnie skonfigurowany. Tak więc benchmarki są
> niezbędne.

no to teraz będziemy rozmawiać o znaczeniu wyrażenia 'optymalnie
skonfigurowany';)

z tego, co piszesz powyżej, wynika, że komputera używasz przeważnie do
benchmarków - optymalnie skonfigurowany znaczy, że jest ustawiony tak, żeby
dana aplikacja najlepiej działała. ja używam cmr2 do ustawienia optymalnej
konfiguracji w podobny sposób jak Ty pewnie 3dmarka2k+1:)

tylko, że mam przy tym (a i ten, u kogo ustawiam komputer) masę frajdy;)

pozdrawiam,

k.