Re: Karta TV

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 08:54:38 MET DST

> Rozumiem. A jak ze zgraniem całości na dysk i potem kodowanie do DivX? Ile
dysku
> potrzeba, ile czasu? Mam PIII 450 MHz.

Wiesz, nigdy nie praktykowałem przechwytywania bez kompresji, bo surowy
strumień video+audio jest naprawdę duży i wymaga pojemnego i wydajnego
podsystemu dyskowego. AFAIR jedna sekunda takiego materiału to kilkadziesiąt
MB na dysku, więc sam sobie pomyśl.

Teraz założę, że masz surowy materiał na dysku i chcesz go przekodować do
DivX+mp3. Pytanie, ile czasu zajmie ta czynność na PIII450, może dać różne
odpowiedzi, bo dużo zależy od tego, jakie ustawisz parametry kompresji, jaki
bitrate itp. Poza tym nie podałeś, jak długi jest materiał.
Ogólnie można rzec, że kodowanie godzinnego materiału zajmie w Twoim
przypadku min. kiilka godzin.

Pozdrawiam,
Arkhan.