Re: RADEON 7500/7500LE HydraVision? monitort+tv?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 08:00:11 MET DST

Użytkownik Piobar <piobar_at_priv.internet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa7jn6$qab$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Witam
> Mam pytanie do uzytkownikow Radeona 7500 / 7500LE w/out DVI
> Czy na tych kartach mozna wyswietlic i uzywac dwie niezalezne aplikacje na
> monitorze i na tv??
> Wiem ze jest to mozliwe jesli chodzi o dwa monitory na R7500 wDVI ale mnie
> interesuje czy mozna analogicznie uzyskac to na monitorze i na TV ??.
> Przykladowo: na monitorze miec jeden pulpit z www a na tv uruchomiony
film
> w divx (jest to mozliwe na dwoch monitorach), oxczywiscie jednoczesnie.
> [...]
tak !!! zaróno opcja D-Sub i DVI jak i D-Sub i TV ma opcje rozszerzonych
pulpitów !!!
pamietaj tylko ze niektóre oplikacje (m.in. playeerki DivX) nie lubią
działąć ma ekranie "slave" znaczy drugim - dlatego dobrze jast zamienic we
włąściwościach ze tv jest ekranem 1 - czyli glównym a monitor 2

no to tyle, pozdra a ogólenie co do rozszerzonych pulpitów to pamietaj ze
model 7200 nie ma takiej możliwości bo to zwykly RADEON tylko po nowemu
nazwany