Re: Czy ktoś stosuje kałamarze Peach?

Autor: kraviec (kraviec_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 07:50:25 MET DST

Tempus napisał(a) w wiadomości: ...
>j/w, ja mam Epsona C40UX. Interesują mnie opinie.
>pozdr

ja mam co prawda hp 930c, ale jesli chodzi o firme peach, mam swoje zdanie
na temat tej firmy, ostatnio zakupilem ich 4 tusze czarny szt1 i kolor szt
3, czarny smiga bez problemu, natomiast w kolorze brakowalo calkowicie
zoltego koloru we wszystkich 3 sztukach.
jakosc tuszu jest bardzo dobra, wiec jesli chcesz stosowac napelniacze to
nie ma obawy, jesli cale glowice z tuszami (chyba nie dotyczy epsona ) to
lepiej poszukac innej firmy.

pozdr.kraviec