Re: jak zainstalowac system w komp. COMPAQ??

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_banita.sprint.com.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 01:45:43 MET DST

Użytkownik "sOnic" <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> no dobra ale czy to cos da (jest to tylko skasowanie plikow z dysku)
> zawsze resztki systemu zostaja w sektorze MBR.
> formatujac dysk sektor MBR jest na nowo "tworzony".

MBR to sektor bootujacy dysku, w sensie tam jest informacja o tym czy dysk
jest bootowalny
czy nie, jak nie ma to wywala komunikat ze nie moze bootowac z dysku, jak
jest to costam
bootuje, np win9x czy jakis ntldr, czy inne lilo.
Ja bym zrobil tak, przelozyl dysk do innego komputera, format tam, zgral
potem instale 98.
Odpalil z dyskietki system,
c:
cd win98