Re: Barakuda IV 33 GB czy 40 GB ?

Autor: JaKo (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 21:38:05 MET DST

On 24 Apr 2002 16:01:13 +0200, <sliver22_at_poczta.onet.pl> wrote:

>I jeszcze jedno. Podobno ten program zmniejsz wydajnosc dysku? Slyszeliscie
>cos o tym?

Nie wiem czy zmniejsza wydajnosc ale u mnie po jego uzyciu wszystkie
programy do manipulowania partycjami a nawet te do Backupu
przy próbie uruchomienia krzycza ze jest zainstalowany Disk Manager
i zeby go odinstalowac a potem sie zamykaja.
Nie kupie wiecej Seagate'a.
Który raz od poczatku kwietnia to napisalem? ;))

JaKo