jak zainstalowac system w komp. COMPAQ??

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 18:36:07 MET DST

wlasnie mam takiego grata P100 COMPAQ gdzie jest inny bios lub go w ogole
nie ma tylko sie nazywa diagnostic setup (czy cos w tym stylu).
po wlaczeniu kompa nie czyta mi Cd-romu, w ogole go nie widzi.
nigdzie tez nie mozna ustawic aby butowal z cd

jak ten glupi system np win98 zainstalowac, a tylko mozna to zrobic z
poziomu dosu.
Dyskietek startowych ze sterownikami do cdromu tez probowalem, ale co z tego
skoro tego urzadzenia nie rozpoznaje. Mam jeszcze starego win95, angielska
wersje i odziwo po zaladowaniu systemu juz jest cdrom, no ale jak skasuje go
to juz nic nie zainstaluje.

Jak ktos wie o co chodzi to prosze o pomoc

sonic