Re: ECS P6VXA - czy nowe biosy mają regulacje napiecia ?

Autor: morgann (talar4_at_o2.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 17:36:12 MET DST

No niestety, musialm kupic tekie gowno bo zostalem bez plyty na 3 tygodnie.
I tak jest na ApolloPro133A a nie na Apollo Pro co mam stara plytke.
Ale jak sie nie ma innych pieniedzy jak "psie" to sie kupuje takie gówno.
I nie martw sie... 220V nie pusci jakakolwiek plyta głowna bo max z
zasialcza dostaje 12V...

--
DawidT
###-- talar4_at_o2.pl - GG 600866 - ###