zwisy

Autor: Jadsadah (jadsadah_at_ondraszek.ds.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 16:55:30 MET DST

Witam

mam problem..mianowicie mam durona 800.plyte biostara i komputer mi sie sam
restartuje,tzn czasami dziala ok przez dwa dni..a czasami w ciagu 5 minut
non stop sie restartuje..i co najgorsze..nawet z poziomu biosu.Probowalem
poprzepinac podzespoly do nowych slotow...itd .ale zadnej zmiany
Xp loguje bledy i tym przez ktory mi sie tak sypie to :

error- acpi
AMLI: ACPI BIOS is attempting to read from an illegal IO port address
(0xcfc), which lies in the 0xcf8 - 0xcff protected address range. This could
lead to system instability. Please contact your system vendor for technical
assistance.

Ktos ma jakis pomysl ?Prosze o rady..co i jak.Bede ogromnie wdzieczny.
Pozdrawiam Moris