Re: Pomóżcie co wybra

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 14:59:35 MET DST

Użytkownik ali <alimer_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa3nup$n5g$1_at_news.tpi.pl...
> dzięki, cholera ale 7500 jest ponad 100 droższy, odpada. Gniazdo DVI
oprócz
> podłączenia LCD jest na coś przydatne?

no wlasnie !!! 7200 czyli zwykly RADEON nowo nazwany nie obsluguje chyba
kombinacji dwumonitorowych (czy zapomniej ze wlączysz monitor i TV albo
monitor i monitor)
a DVI jest dla peneli LCD a przez przejściowkę podlączysz monitor na D-Sub

dlatego co do zastosowania DVI w 7200 nie jestem pewien - sprawdz dokladnie