Re: intel 200 mmx czy cyrix pr233 mx2 ????

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 14:22:36 MET DST

Użytkownik Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.44.0204241354290.24561-100000_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwic
e.pl...
> pamiec cie zawodzi !
> Cyrix shit

Owszem, shit. Skoro jednostke staloprzecinkowa szybsza niz ta zastosowana
w Pentium 2 (juz nie mowiac o K5/K6 i zwyklych Pentium) nazywasz shitem...

co do pasazka - co nazwal mnie - "lamer co na "giercochach" sie
tylko zna. " - to pomijam, pewnie młody wiekiem chlopiec jest

a co to operacji stalo i zmienno przecinkowych - owszem, ale co z tego ????
osobiscie bawilem sie takim "dziwem" Cyrix'a i nie mogę stwierdzic aby
dzialalo to szybciej, raczej doozo wolniej , jako wskaznik biore moje wlasne
odczucia podczas podstawonych operacji wykonywanich na systemie Windows
(chyba 98 juz , jak mnie pamiec nie myli) - generalnie system ostro "mulił"
co do hasełreklamowych róznych firm - nie tylko Intela ale równiez AMD czy
IBM Cyrixa to juz dawno dalem sobie spokoj (tak na poziomie P60 i AMD DX4
133 - abie maszyny przereklamowane)